lördag 26 februari 2011

Sundsvall

Åh, jag knäppte jätte fina "Dagens" bilder på Oline alldeles nyss, men av någon anledning så ser jag inte dom bilderna när jag kopplar kameran till datorn. Någon som vet vad det kan vara för fel? För jag ser dom i kameran. Jaja..

Vi ska åka till Sundsvall för en heldag med lite shopping, men mest mys med Olines pappa snart. Jag ska bara blogga klart, sen amma henne lite och sen far vi! Riktigt mysigt ska det bli. Vi ska köpa frukost på vägen, för det hinner vi inte här hemma.

Som sagt, det kommer inte upp några bilder på snuttan nu innan vi åker, som tänkt. Men jag försöker fixa det när jag kommer hem igen.

Hoppas alla får en kanon-dag.

Stor kram från mig och Oline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!