torsdag 17 maj 2012

Vecka 35

Igår välkomnade vi vecka 35 jag och bebisen! 6 veckor till beräknat. Jag gissar att h*n kommer om 4 veckor! :)

Det är tungt och jobbigt vissa perioder varje dag. Igår fick jag så otroligt ont mellan revbenen och det kändes som jag svalt en cocktailtomat! Ha ha, hade så svårt att andas. Förmodligen ligger bebisen och trycker på nån nerv. Det finns ju inte mycket plats kvar att röra sig nu. Den väger runt 2,6 kilo och är ungefär 45 cm lång enligt min app jag har på telefonen!

Kom ut nu sötnos!

3 kommentarer:

  1. Ja jag är så himla glad och tacksam till den här dagisplatsen! Nära och nytt, fräsha lokaler och ett stenkast ifrån hemmet.

    Grattis till nr 2. =)

    SvaraRadera
  2. Fina magen! :) Snart är våra små här :)

    SvaraRadera
  3. ååh finis magen ♥ Det kommer gå FORT!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!