lördag 30 juli 2011

Lördag

Idag vaknade Oline vid sex igen. Det verkar som att hennes rutiner har ändrats lite. Hon sover lite mer om dagarna, går och lägger sig tidigare och sen vaknar hon alldeles för tidigt, tycker hennes mamma. Men vad gör man? Det är skönt att komma upp i tid även om jag är otroligt trött dagarna igenom.

Idag ska Olinisen vara med sin moster. Pappan ska jobba, och även jag. Det är skönt att komma iväg ibland och göra något annat i några timmar, även om det är bäst att vara med henne såklart. En piggare mamma och lite extra pengar gör väl ingen illa.

Nu ska jag packa hennes väska och sen ska hon sova lite! Nedan ser ni lite av sakerna jag köpte till hennes album jag "scrapar" åt henne.

Fina röda blommor och vita hjärtan av pärlor
Olika papper i rosa, svart och rött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!