tisdag 26 juli 2011

NEJ!

Imorse hände det som inte fick hända. Det som jag trodde vi sluppit! Oline ramlade ur sängen.
Jag brukar alltid ta henne till vår säng när hon har vaknat och vi brukar ligga och mysa ett tag innan vi stiger upp. Idag var inget annorlunda, så jag tog henne till mig och hon fick ligga där och leka med sin leksak. Jag blundar en stund och hon ligger bredvid mig, i mitten av sängen, och sen helt plötsligt hör jag ett dunk och hon börjar skrika. Ni vet, sådär panikartat. Jag flyger upp ur sängen och tar upp henne och tröstar och tröstar. Efter ett par minuter blir det bra och hon har nu ett röd/blått märke i pannan, stackars, älskade dotter. Tänk att det kan gå så fort!

Oline i kundvagnen för ett par veckor sedan, när vi var på COOP! Då var hon en glad bebis!

1 kommentar:

  1. Det händer väl alla... Isolde ramlade ifrån soffan för några veckor sedan, jag hatar dendär "mamma-det-gör-ont-gråten" Mammahjärtat värker då. Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!