lördag 16 mars 2013

Lördag

Jag har spenderat morgonen åt att lära mig kroppens större vener. Eller ja, försökt iallafall. Än är jag inte där, känner jag.. ha ha! Det är så mycket vi ska kunna inför första tentan, och det är åh så svårt att hinna med med två små barn. Men det visste jag ju innan, så det är bara att kämpa på.  


Våra hjärtan på tråd har blivit så otroligt lång, så jag funderar på om jag ska vira de runt ståltråd istället. Snart når den golvet!


Mitt i helgen idag och vi känner oss på bättringsvägen i förkylningen. Vi ska förhoppningsvis hinna med att träffa min syster som är här i helgen. Och så ska vi plocka påskris och börja pynta här hemma. Det är så mysigt!

KRAM på er och trevlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Ja de är lite speciella, supertuffa och jag gillar de bara mer och mer så ser fram emot att få hem dom! :D

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som kämpaar på med plugget, förstår att det kan vara svårt att få tid att plugga hemma.

    Snygga hyllor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är kämpigt emellanåt men det går! ;-)

      Och Tack igen <3

      Radera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!