torsdag 21 mars 2013

Persikokvist

Jag har min första tenta på tisdag, så dagarna går nu i en pluggbubbla. Jag lever med cellerna, nervsystemet och hjärtat. Det är svårt att få till känslan som säger att "Nu har du hittat ett bra sätt att plugga på!" men det är ju som sagt första tentan så den kommer med tiden. 





Dessa otroligt fina persikokvistar fick bli mina igår och står nu på köksbordet och förgyller vår vardag. Det är så fina och blommar så fantastiskt. Finns att köpa på Interflora, och säkert hos andra florister också. 

KRAM


4 kommentarer:

  1. Lycka till med tentan, man hittar till slut sina pluggknep =) se till att få tag i gamla elevers sammanfattningar är sjukt bra! ;)

    SvaraRadera
  2. wee lycka till med tentan! du kommer att rocka! :)
    Åh gu va jag läntar tills persikoträden slår ut! här finns massor med fruktodlingar och vingårdar och på våren är allt ROSA! love it!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Så fina de är! Synd att man inte har ett helt träd att klippa grenar från och ta in :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!