måndag 4 mars 2013

Många barn

En riktig mamma och Ludde dag idag! Babysim, storhandling och sen hämtning av storasyster på förskolan. En syster som kan mycket nuförtiden. Meningarna bara blir längre och längre, och jag får varje dag höra någonting nytt. Åh, vad jag gillar att vara mamma till dessa små krabater! En del av mig skulle kunna tänka mig att alltid vara hemma och ha många barn. Lite som i Familjen Annorlunda. Medan en annan del gärna vill skapa något eget, en utbildning och ett "liv på sidan av". 


Nu är det snart dags för stekt lax, en sallad och kall sås till middag. Det blir ofta det när pappan i huset är borta. Han är inte så förtjust i just lax!

KRAM TILL ER


Olines fina dagisväska!

3 kommentarer:

  1. Åh det är samma här, Alva pratar i femordsmeningar och jag blir alldeles tårögd ibland av att hon kan så mycket :) våra fina små!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en sådan dag. Och duktiga Oline :) Så söt är hon!
    hur många barn vill du ha? /Nyfiken ;)

    SvaraRadera
  3. Förstår dig helt och hållet. Barn är ju helt helt magiska. :) Samtidigt vill man ju alltid ha lite "eget" kvar också. Inte tappa bort sig själv på vägen.

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!