lördag 23 juni 2012

En vecka

Vi har haft besök hela dagen. Först av barnens moster med pojkvän, sen faster med pojkvän och senare en kompis till mig och Emil. Dagen har gått i ett och har varit en perfekt lördag. Jag tog mig tillochmed ut på en promenad när Oline skulle sova. Jag, Oline och Amadeus. Det gick sakta men bra! Ha ha, jag är fortfarande lite öm här och där.

För en vecka sedan var vi påväg in toll förlossningen och om två timmar drygt blir vår fina prins Ludwig en vecka! Tiden går alldeles för fort. Stanna nu. Låt oss njuta! Vi vill pausa här och nu. Så mycket kärlek så att det svämmar över. Älskade barn!

2 kommentarer:

  1. Mmm... så ljuvligt. Ja stanna i bubblan så länge ni bara kan såklart! <3

    SvaraRadera
  2. Svar; vi hade det jättemysigt! :)
    Det verkar som stund också haft en bra helg :)

    Jag vet inte om jag har grattat er till prinsen eran? Grattis i så fall! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!