lördag 9 juni 2012

Förändring

Igår var en jobbig dag. Jag kände mig totalt orkeslös och förmodligen kände Oline av det för hon var inte på sitt bästa humör. Jag tror att hon känner att det är en förändring på gång, men kan såklart inte sätta ord på vad det är och heller inte förstå vad som kommer att hända. Men jag är säker på att hon känner av det. Hon är väldigt gnällig och vill bli buren, av mig, hela tiden.

Ett par mysig timmar på stan fick vi iallafall. Gooooda pannkakor åt vi!

Hur var era små när och innan de fick syskon?

3 kommentarer:

  1. Hmm, jag har nästan glömt bort hur Ebba var. Man jag har ett minne av att hon också kände av att de var nånting på gång. Ena stunden kändes de som att hon förstod, sov i 3-4timmar så jag fick vila och var bara nöjd. Men ena stunden så var hon helt galen å skulle bara bäras heeela tiden! Men så äre väl annars också! Men man känner ju själv när ens barn verkligen förstår saker och ting.
    Så nog förstår Oline också!

    SvaraRadera
  2. Åh, mysigt!

    Det kan säkert stämma att hon känner något på sig, det händer ju en hel del med både kropp och sinne... Hur mår du nu?

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!