måndag 25 juni 2012

Sovmorgon, igen!

Ojsan hoppsan vad denna dag gått fort. Jag och Ludwig började dagen med sovmorgon fram till klockan var halv tio. Vilken lyx med sovmorgon, idag igen. Oline och pappa hade redan varit uppe sedan klockan sex.

Jag hade lite saker att uträtta på stan så jag och barnen tog en promenad lagom till lunchvilan, träffade en kompis och lunchade och inhandlade det som behövdes. Sen fortsatte vi umgänget här hemma. Kvällen kom plötsligt och nu ligger prinsessan och sover och jag ska hugga in på vattenmelonen jag köpte med mig hem. Mums!

4 kommentarer:

  1. Oj vilken lyx med den sovmorgonen :D

    Åhh vad gott med vattenmelon.. E de den kärnfria? Bästa!

    SV
    Tack du, de hoppas jag med... Snaraat.. Men nu känns de som att han vuxit fast där inne och aldrig kommer vilja komma ut :S

    SvaraRadera
  2. Skönt med sådana sovmorgnar! Du verkar verkligen vara i farten & njuta av att ha en till liten knodd :) Härligt!! Och den där melonen såg inte så tokig ut ;)

    SvaraRadera
  3. Underbart med sovmorgon! :)

    SvaraRadera
  4. visst är de gott med sovmorgon :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!