fredag 11 mars 2011

Gröt och pizza

Hejsan hoppsan vad dåligt med inlägg det blivit.. Men så är det när man har en liten snutta som har krävt extra mycket uppmärksamhet från hennes stackars mamma i några dagar. Nu sover hon dock för natten, hon somnade utmärkt bra ikväll. Kan bero på att vi vart på mammagrupp och träffat alla underbara mammor och deras bebisar, och att hon då inte fick sin dagliga vila på några timmar.

Som sagt, idag har vi vart och träffat de andra mammorna och deras gorumpor. Åh, vilka sötnosar! Efter gruppen så åkte vi och hämtade Olines moster och åkte sen hem till oss.
Gick och handlade för middagen, som idag bestod av hemmagjord pizza. GOTT! Efter middagen fick Oline prova lite, lite gröt som jag köpte idag. Endast några skedar, men oj vad gott det var. Sen fyllde vi på med mammamat och sen slocknade hon.

Jag känner att jag är väldigt nära jag med, så det är nog inte många minuter kvar innan även jag slocknar för natten.

Imorgon ska vi ner på stan för att träffa Rebecca W, kanske ta en fika och prata skit. Det är härligt de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!