måndag 21 mars 2011

Ledsen tjej

Kursen gick jätte bra! Både jag och kursledaren var jätte imponerad över hur bra Amadeus sköter sig nu. Det känns bra att äntligen veta hur jag ska göra för att få honom att göra som jag vill.

Oline hade haft det jobbigt hos min faster. Hon hade varit jätte ledsen och bara gråtit, så Lisa ringde och jag fick åka hem lite tidigare från kursen. Så fort jag kom in och Oline Åg mig så slutade hon att gråta och suckade av lättnad. Mammas älskade lilla hjärta! Väl hemma fick hon gröt och kvällsmat och har sovit sen åtta. Vi får se ifall hon sover sju timmar även inatt innan det är dags för mat. Ni ska veta att jag håller alla mina tummar och tår.

Nä, dags att sova lite kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!