måndag 21 mars 2011

Sju timmar!

Igår så gick Oline och la sig vid sju, som vanligt. Men istället för att vakna vid halv tolv så sov hon ända till klockan två innan det var dags för första amningen. Alltså hela sju timmar! Mamman var väldigt glad för de timmar hon fick sova, så ikväll hoppas jag att hon gör om samma sak och sen gör det till en rutin.

Apropå ingenting så har snuttan upptäckt att hon har fötter. Imorse så låg hon och höll i dom hela tiden, och jag ropade på Emil och då sa han att hon gjorde så för några dagar sen också. Men inte har han sagt nåt till mig om det. He he, jag tycker att det är roligt att hålla koll på vilka datum allt händer, men tydligen inte pappan.

Nä, nu ska jag fortsätta plocka ihop lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!