söndag 27 mars 2011

Hundträning och fika

Imorse var jag och Amadeus med "valp-gruppen" på stan och tränade inkallning och såg hur våra små under reagerade i olika situationer. Han är väldigt duktig min lille skit! Det går riktigt bra med ensamhetsträningen också. Han är hyffsat lugn och beter sig bra när han är ensam. Jag har nämligen börjat filma honom så att jag vet precis hur han reagerar. Det känns skönt att kunna lämna honom och göra lite andra saker utan att ha honom med sig.

När vi kom gick vi över till Lisa för födelsedags-fika och prat. Oline var så trött så hon somnade i min famn en stund, men vaknade lagom till att vi skulle gå hem. Nu sover hon sen snart två timmar tillbaka! Hon vaknade till nyss men det räckte med nappen för att somna om.

Nä, teven lockar... som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!