tisdag 1 mars 2011

Oline 3 månader

Idag blir min underbara dotter hela 3 månader. Det känns som om tiden bara springer iväg och som att hon har varit här längre, samtidigt som att det var igår hon låg och gottade sig i min mage. Min stora, underbart klumpiga mage! Åh, vad man saknar att vara gravid ibland.. eller kanske känslan man får av att vara gravid.


Oline sitter i sin Bumbo. Vilken uppfinning! Kan ställas överallt, hon kan alltid vara där jag är och är med på ett annat sätt än att ligga i babysittern på golvet.

2 kommentarer:

  1. Ja men vi kanske ska göra det. Har ändå inget annat då och komma ut och träffa andra är ju alltid kul!
    Är det bara på tisdagar? Vart är det nånstans?

    SvaraRadera
  2. Ah okej, då vet jag nästan vart det är. JA de skulle vara bra då jag inte hittar riktigt.. Isåfall kommer min buss in lite före halv tio så de skulle kanske vara lagomt. Men du kommer på mammagruppen på fredag? Vi akn ju bestämma mer då :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!