torsdag 6 oktober 2011

Åh nej

En bättre dag har jag ju haft. Den började bra med att vi åkte ut till Anneli för fika och lek. Jätte trevligt! Efter en stund så kissar Amadeus (tog med honom för att Anneli också har hund) på en av tjejernas skötväska.(han har börjat markera när vi inte är hemma, och jag visste det och skulle haft honom i koppel) Otroligt pinsamt och jag bad om ursäkt och sa att vi absolut kan köpa en ny eller något annat hon vill ha som kompensation. Även fast det kanske går bort så känns det bättre att köpa nåt. Jag satte ut Amadeus i bilen efter att vi konstaterat att våra hundar inte alls gick ihop. Åkte hem efter ett tag men vi hittade inte Olines napp så stackarn skrek sig blå hela vägen hem men somnade av ren utmattning till slut.

Jag svängde in på en affär och tänkte handla ett par saker som fattades till middgen så slipper pappan handla efter jobbet. Innan vi har hunnit stiga ur bilen (tack och lov) så möter vi en person vi helst inte möter alls och dagen blev helt plötsligt om möjligt ännu värre. Nej fy jag måste få tankarna på nåt annat.

Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!