fredag 7 oktober 2011

Kaniner och skällande hundar!

Innan vi åkte på kurs imorse (lydnadskurs) så lämnade vi av Oline hos mormor. Hon ska nämligen vara med henne hela dagen. De ska åka till nån kompis och titta på massa kaniner. Åh, vad lilltjejen kommer älska det! Om jag inte misstar mig helt förstårs. Hon blir rädd när hon ser katter och av hundar som skäller högt. Amadeus lilla pip är hon så van vid! Kaninerna tror jag ska gå bra, jag hoppas det iallafall.

Nu när Oline inte är hemma ska jag passa på att städa hela lägenheten. Damsuga, torka golv, tvätta och allt därtill. Faktiskt rätt så avkopplande, och sen är det ju så skönt att kunna välkomna helgen i ett rent och fint hem. Eller hur?

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt att städa ifred, skönt att inte ha en som plocker ut medan man själv plockar undan :D
    Hoppas hon får det trevligt med kaninerna- de låter ju iaf inte:)
    Ha en fin fredag!
    Kram
    BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor & Mammaliv

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!