tisdag 18 oktober 2011

Vintermössa

Jag sitter och tittar lite på olika hemsidor och är på jakt efter en vintermössa till lilltjejen. Hennes vinteroverall är rosa/röd/vit och grå och vi har tänkt att en svart, rosa eller röd mössa kan passa. Sen fastnade jag inne på Tradera och har nu hittat en nästan oanvänd hjälmmössa från PoP, svart. Helt okej när den nästan är helt ny! Vi får se hur budandet går, annars är jag sugen på en rosa eller röd mössa från Didriksons. Vad har ni för mössor på era barn i vinter?



didriksons.com


4 kommentarer:

  1. hej tjejen! :) Alice ska växa i en svart PoP hjälmmössa som hon fick av sin gammel moster! kasnke är det samma?
    KRAMKRAM!

    SvaraRadera
  2. Den ser väldigt skön ut :) Jag har köpt en liten mössa till liten i magen nu från pop. Vindtät och varm hjälmmössa i marinblått, hihi. Så söt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Blir en hjälmmössa i vinter.. Frågan tycker jag är när man ska börja med den bara! ;) En del barn på dagis nu kommer i stora vinter overaller redan. Jag vet inte hur jag ska klä henne på dagarna! ;)

    SvaraRadera
  4. ja det blir nog en såndär mössa i vinter, en hjälmvariant som går ner över öronen och verkligen sitter fast :) hihi. (har också spanat på en från PoP) men jag skulle ju kunna köpa hur mycket mössor som helst, tycker det är så gulligt :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!