fredag 28 oktober 2011

Skön vila

Nu är min älskade dotter hemma igen. Hon har sovit hos mormor och "morfar" inatt! Då Emil jobbade kväll, och jag hade så ont i huvudet och var allmänt seg så erbjöd sig dom att ta henne över natten. Vid tre igår eftermiddag hämtade dom henne och hon kom hem vid tio imorse. Guld värt att ha en familj som ställer upp!

Amadeus njöt extremt mycket igår då han hade mig för sig själv. Vi låg och myste hela kvällen framför teven, med choklad och god middag. Ja, Amadeus fick varken choklad eller min mat men det förstod ni nog!

Nu, byta blöja på en viss bebis.

1 kommentar:

  1. jaa, det betyder mycket med folk som ställer upp =)

    sorry att jag inte svarat på kommentarer det senaste! det har varit fullt upp!

    hoppas ni får en fin helg! kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!