lördag 15 oktober 2011

Rensar bilder

Vi har varit på promenad hela familjen, jag har tvättat kuddar och allt som hör soffan till och nu har jag snart rensat alla bilder på datorn. skönt! Det känns så snurrigt att ha massa bilder och inte veta vad allt är. Sen märkte jag att det var många kopior också som jag raderade.

Oline kryper runt och ställer sig mot allt, pratar och säger "titta" lite då och då. Haha, så pekar hon samtidigt och vill att mamma och pappa också ska se skatten hon har hittat. Hjärtat vårt! ♥

Oline ungefär 6 månader gammal

Magen i vecka 37 tror jag!♥

Oline 3 månader

3 kommentarer:

  1. Tack söta du! Imorse kändes det väldigt ovant, men redan nu, några timmar senare, känns det helrätt - mer sånt här, det livar upp så eftersom att jag gillar neutralt i övrigt :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: jamenvisst. att man får ha en fullt frisk dotter är ju allt man kan önska sig. det finns inget bättre!

    SvaraRadera
  3. mys ! tänk att magen har varit sådär stooor :) hihi

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!