fredag 30 mars 2012

Fredag

Jag pallrade mig iväg på kurs med Amadeus imorse. Det gick hur bra som helst och det är så kul att hela tiden se framsteg i vår träning! Det känns att vi är redo för tävling nu, men när första tävlingen blir återstår att se. Jag missade nämligen anmälningsdatum för den i april (haha?) så jag väntar nu för att se ifall det går att efteranmäla sig, annars så är nästa i juli. Så typiskt mig!

En suddig bild på en mysig Amadeus!

Ja ja, idag är det fredag och vi blir ensamma ikväll då pappan ska iväg på firmafest. På ett sätt skönt, men på ett annat väldigt tråkigt att vara ensam på en fredag. Jag köpte påskmust när jag handlade imorse, så lite mys får även jag.

Har ni druckit påskmust än?

1 kommentar:

  1. Jag förstår att tiden måste gå mycket snabbare då när man har massor och göra.. haha.. :) Jag har bf 4 juli men har beställt henne lite tidigare ;) haha.. Längtar sååååå jag dööör.. Juli känns så himla långt bort. Har ju hört att man ofta går över tiden med första också men håller mina tummar att jag slipper det.. Ni har inte tagit reda på könet eller? :) Det gjorde vi, vi kunde inte hålla oss.. och på onsdag ska vi på 3d ultraljud i sthlm, som vi längtar :) var ni på det med första eller ska ni på det nu?:)

    Jag har mått oförskämt bra :) lite foglossning då o då men inte så farligt.. kass mage pga järntabletter är väl de enda som jag lider av just nu :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!