lördag 10 mars 2012

Pappa & morfar

Idag skulle Olines morfar blivit 46 år gammal. Den vi kallar "morfar" i bloggen är egentligen min mammas man. Min pappa dog för 10 år sedan men finns hos oss varenda dag. Tiden har gått så fort och på något sätt har jag vant mig vid att vara utan honom, samtidigt som jag fortfarande kan "glömma bort" att han inte finns längre och tänka att "Det måste jag visa pappa'! He he, tänk som det kan bli.

Livet är fullt av prövningar och det som inte dödar dig, gör dig bara starkare!<3

1 kommentar:

  1. Sant och vackert det du skrev om saknad. Ibland kan man känna att de finns nära, nästan som på riktigt!

    Sv: Ja mössor är verkligen roligt! Ett bra och "billigt" sätt att variera sig =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!