torsdag 15 mars 2012

Underbar doft

Vi har haft en mysig dag med Anki och tvillingarna och jag vart sen jättenöjd med mitt frisörbesök (som vanligt!).

Oline är uppe med pappa och ska sova och Amadeus har precis blivit duschad och luktar nu godis igen! Schampot vi använder till honom är från märket BedHead, som även har lanserat PetHead. He he, rolig idé. Det luktar iallafall hur gott som helst och priset ligger på ungefär 170 kronor. Det finns många olika varianter men den vi använder luktar kiwi-päron-äpple och heter "Fears for tears - Tearless shampoo"

1 kommentar:

  1. Åh, jag hade gärna badat Majlo med något som luktar gott också, om jag kunnat. Han är för stor för duschkaminen :P

    Svar på din kommentar inne hos mig: nej, jag är inte helt säker på att det är en kille där inne i magen - men det skulle inte förvåna mig ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!