torsdag 29 mars 2012

Trött mamma

Vädret är underbart idag! Pappa, dotter och mops gick precis iväg på en promenad. Jag vill jättegärna följa med, men jag orkar inte. Jag är fortfarande helt slut och det verkar som penicillinet inte fungerar. Det är fjärde dagen jag äter det nu, och blir bara sämre. Jag stannar hemma och vilar en liten stund till. Någon som har varit med om att antibiotikan inte värkar?

När min familj kommer tillbaka så ska vi iallafall ge oss ut tillsammans en liten sväng och titta efter en ny dammsugare. Den vi har nu har gjort sitt, kan jag lova.

2 kommentarer:

  1. Jag har vart emun mot vanlig antibiotika, då fick jag starkare medicin. Dock kan det dröja innan den värkar. Om det är kåvepenin du äter så ät det viktigt att ta den rätt med måltider osv :)

    SvaraRadera
  2. sv: Ja verkligen, dom har haft så mysigt idag och vilket väder dom fick :D hihi ja perfekt tävking för dig ju, det verkar vara riktigt rejäla och bra stödstrumpbyxor samtidigt som dom är snygga :D

    men åh, är du immun mot penicillinet? :( kraam

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!