måndag 26 mars 2012

Mammas (o)tur

Som ett mindre trevligt brev på posten kom nu halsflussen till mamma! Åh, vad kul tycker hon. Inte. Än så länge har jag inte feber och känner mig hyffsat pigg, och jag har en tid på hälsocentralen nu på förmiddagen så förmodligen får jag börja med penicillin redan idag så då kanske det går över rätt fort. Hoppas det! Oline har varit feberfri i två dygn nu men är fortfarande gnällig och hostar som en tok. Stackars lillfia!

Planerna för idag som skrivet, läkarbesök, men sen ska vi även veckohandla lite men mer än så blir det nog inte. Kanske att jag springer upp på vinden och tar ner lite fjädrar eftersom det är påsk snart!

♥

3 kommentarer:

  1. näe men halsfluss ??? fyyy :( det är ju verkligen hemskt, gör så jäkla ont !! Och lillan är inte bra heller ? :( det hänger ju i så himla länge när de små blir sjuka tyvärr..

    kraam

    SvaraRadera
  2. Hahah, samma här! Godis=Helg, men i påsketider är det lov att fuska lite, hihi ;D

    Kram

    SvaraRadera
  3. men fy! stackare! det var måånga år sen jag hade halsfluss, men jag vet att det är något man gärna slipper undan! hoppas du kryar på dig snabbt! KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!