måndag 5 mars 2012

Ischias

Nu väntar jag på att min barnmorska ska ringa upp. Min rygg blir bara värre och det börjar bli så jobbigt, eftersom jag knappt kan bära Oline. Då jag är själv hela dagarna så känns det optimalt att kunna röra sig normalt. Vi får se vad hon säger, men jag tror att det är ischias-nerven som är i kläm.

Annars har dagen börjat som vanligt! Jag har avbokat min frisörtid jag hade idag och bokat en ny. Kände att jag inte orkade med det idag. He he, vilka problem man har. Det är så man skäms!

Godmorgon på er och ha en härlig måndag!<3

3 kommentarer:

  1. Ajaj, hoppas det går över snabbast möjligt! Det gör ju jätteont :/

    SvaraRadera
  2. Hoppas de löser sej med ryggen!
    Jo, vilken frisör går du till? Behöver göra något åt håret men vet inte vart man ska gå.. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de hoppas jag med! Ska träffa läkaren imorgon bitti. Jag går alltid till Macajo. Det ligger nedanför MQ. Där är dom duktiga! :)

      Radera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!