torsdag 29 mars 2012

Klantig mama

När vi skulle gå ut tidigare idag så låste jag dörren och skulle sen gå ner för trappen och ut. Jag hade plånbok och mobil i ena handen, och skulle precis till att lägga mobilen i fickan när den bara slänger sig ur handen och dunsar ner i trappen. Jag har tappat den några gånger innan och det har inte varit några problem men nu går den inte ens att starta! Så jag är utan mobiltelfon. Kuul! Tur i oturen är väl att jag, för en vecka sedan, beställde en ny iPhone 4s, så den är redan på väg hem till mig. Så jag blir väl inte utan allför länge. Men ändå, snacka om onödigt. Från och med nu ska jag alltid lägga ner sakerna i väskan innan jag går utanför dörren. Punkt!



3 kommentarer:

  1. Ja vi har kollat kön och vi ska få en liten pojke :) !

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en pojke så har du ju en av varje :) !

    SvaraRadera
  3. oj sicken otur. TUR att du beställt en ny :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!