måndag 4 april 2011

Äntligen hemma

Nästan två bloggfria dagar! Ganska skönt med tanke på att Oline inte varit hemma på nästan hela helgen. Oj, vad jag saknat henne och nu har jag spenderat varje vaken timme med henne.

Min födelsedag i lördags var jätte bra! Kvällen var också bra, men jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och vart med snuttan istället. Lite seg var man ju igår, men inte så farligt som jag trodde.
Jag trodde att, eftersom jag inte druckit alkohol på över ett år, jag skulle vara riktigt trött och må jätte dåligt, men det gjorde jag inte. Jag drack inte överdrivet mycket heller så det kan ha med saken att göra. Skönt!
Nu har Oline vaknat för en stund sen. Hennes rutiner har inte hållt särskilt bra idag, så hon läre sova en stund på eftermiddagen och den "lilla stunden" blev en lite längre stund. Det gör ingenting, för hon kan lägga sig en timme senare istället.

1 kommentar:

  1. Hej! Visst inte om du kände igen mej idag utan för hälsocentralen haha kände mej jätte töntig efteråt när jag inte sa hej! haha men nu säger jag Hej!
    /VictoriaB

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!