onsdag 20 april 2011

Stan med grannen

Nu har vi kommit hem från stan. Vi gick ner med min granne som bor under mig i samma trapphus. Riktigt trevlig tjej! Vi åt lunch, tittade i affärer och sen innan vi gick hem handlade jag mat. Barnbidraget kom idag, så det var många barnvagnar på stan, såklart. Hysteri den 20e varje månad!

Amadeus har varit hos husse hela dagen, men kommer väl snart hem. Jag saknar min lilla vovve. Det räcker med några timmar sen så saknar jag honom! Men samtidigt är det väldigt skönt såklart.
Har passat på att plockat lite, ställa in maten och koka nappar och flaska nu medan Oline sover en stund. Hennes första vila idag! Helt sjukt. Men ibland har hon så svårt att komma till ro. Lilla tjejen.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!