fredag 22 april 2011

Glad Påsk

Inatt sov Oline bra, så jag känner mig utvilad även fast hon åt två gånger under natten.

Hon sover sin förmiddagsvila nu och jag har duschat och ska börja packa vår väska. Vi måste ha med ganska mycket saker, eftersom jag inte vet när vi åker hem. Blöjor, gröt, kläder osv.
Innan vi styr bilen mot Ljusdal och stugan så ska vi svänga förbi Emil och äta lunch och låta pappa och dotter umgås lite. Medan dom umgås ska jag packa ordning Amadeus saker, eftersom han varit hos Emil. Amadeus ska ju självklart med oss till stugan. Det kommer att bli mysigt att låta honom springa lös på gården och kasta boll och pinnar.

Nä, nu måste jag säta igång. Vi får se ifall jag hinner uppdatera mer, annars hörs vi imorgon om vi kommer hem då.

Kram till er alla!

Bild lånad från google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!