torsdag 28 april 2011

Mer om amning

Som jag skrev tidigare idag, så fungerar amingen igen. Jag var nära att ge upp ett tag då jag kände att ingenting hjälpte. Men med lite jävlar anamma och en massa tålamod så kom mjölken tillbaka. Det jag gjorde var att erbjuda henne bröstet varje gång det var dags för henne att äta, och ville hon inte så var det inte mer med det, då fick hon flaskan. Men jag gav henne endast lite ersättning då jag ville att hon skulle bli hungrig snart igen. Jag drack Luzern-te, som finns att köpa på hälsoaffärer och fortsatte att ge henne bröstet. Helt plötsligt så tog hon bröstet oftare än hon ville ha flaskan och därmed var produktionen fungerande igen! Helt underbart är det..  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!