torsdag 28 april 2011

Bärsele

Att jag inte tänkte på att änvända bärselen tidigare! Oj, vad enkelt det är. Ifall Oline är grinig och vill vara med mig hela tiden, sätter jag henne i selen, om vi ska vara ute en längre stund med hunden, sätter jag henne i selen och hon får följa med. Varför har jag inte tänkt på det tidigare? Jag änvände den när hon var nyfödd, men sen har den liksom glömts bort. Änvänder ni bärsele till era barn? Vilken isåfall? Jag har en BabyBjörn och är väldigt nöjd med den.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ska precis till att sy en bärsjal! jag testade det på min kusins bäbis en gång och gu va skönt det va!!! ska deffenetivt använda en sån jätte mycket när min kommer! :) Du, jag och mamma funderade på om du och Oline skulle vilja följa med christian ut till Trogsta på fika nån dag? ute i forsa där dom har köpt hus. Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!