torsdag 7 april 2011

Samarbete?

Igår när jag kom hem från stan så hade min dator valt att inte samarbeta med mig längre. Den var helt svart och det gick inte att sätta på den. Det var ju kul, tänkte jag och såg alla mina skattepengar försvinna. Men efter att ha låtit den stå och ladda sen igår så fungerade den nu. Helt underbart! Jag undrar vad som var fel?

Idag har vi vart inne första delen av dagen. Oline sov som vanligt på förmiddagen och jag tog en lång dusch och sov en stund jag med. Sen bestämde vi oss för att gå ner till stan och möta Olines pappa som kom med tåget. Han har varit i Stockholm och spelat på Nyhetsmorgon bland annat. Jag blir så stolt över killarna! Och tjejen. Hehe! Jag var in en sväng på Ombonat innan vi mötte Emil. Kan visa vad jag hittade lite senare.

Nu - middag.

1 kommentar:

  1. VAd kul att hon skrattar, de är ju så roligt att höra! Kan du inte visa dopkläderna du köpte också? De kom ju aldrig någon bild ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!