lördag 30 april 2011

Valborg

Idag klev vi upp vid halv nio, men Oline vaknade som vanligt vid 6-tiden.
Hon somnade precis ute i vagnen, hon har skrikit i ungefär två timmar och jag undrar ifall det är en tand på gång för hon har varit gnällig och skrikit i flera dagar nu, men det kan ju lika gärna vara någon utvecklingsfas. Nu tror jag att det var för att hon var hungrig. Jag ammade henne och hon rapade så jag trodde att hon var mätt och belåten liksom, men när hon bara fortsatte att skrika så gav jag henne lite tillägg och då somnade hon på en gång, så det måste vara att hon behöver mer mat nu eftersom det har varit såhär i flera dagar.

Idag är det Valborgsmässoafton. Olines mormor och morfar kommer hit på middag ikväll, så vi får se ifall vi går u och ser på nån kasa. Det skulle vara lite mysigt och eftersom det brukar vara massa aktiviteter här uppe på Håsta där vi bor så kan det mycket väl bli så att vi går ut och då får snuttan sova i vagnen.

Nä - börja dagen kanske!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att man ser att det inte är bara jag som skriver att jag ska börja dagen när klockan närmar sej elva ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!