fredag 22 april 2011

Lycklig hund och lyckligt barn

Nog hittade jag både tid och internet här uppe i stugan. Jag ligger just nu i soffan och känner att jag skulle kuna somna vilken sekund som helst. Mamma/mormor ligger i sängen och sover med Oline. Jag hoppas dock att mamma kommer ut igen och att Oline sover kvar.

Årets premiärgrillning gick av stapeln här i stugan idag. Riktigt gott var det. Nötytterfilé, klyftpotatis, bea och sallad låter väl gott?
Snuttan har varit glad idag och vi har varit ute hela dagen, framåt kvällen vart det lite kallt så då åkte hennes jacka på. Amadeus kom precis in, han har varit ute och hetsat hela dagen han med. Han fattade först inte att han var "fri" och kunde springa hur han ville. Förmodligen eftersom att han är så van att gå i koppel nära mig när vi är hemma i stan. Men efter ett tag så började han springa runt, runt och lukta på allt. Man ser på honom att han älskade att han äntligen fick vara lös. Jag vill gärna ha honom lös hela tiden, men det går ju inte då man bor i stan.

Nä, lite uppdatering blev det iallafall. Nu ska jag fortsätta mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!