lördag 28 maj 2011

Äntligen

Äntligen fungerar det att logga in på min blogg igen. Jag har inte kunnat logga in sen i onsdags, och har faktiskt känt en tomhet då jag inte kunnat blogga. Om jag är beroende? Ja, kanske.

Lite update på vad som hänt.

  • I onsdags blir snuttan 25 veckor
  • Hon har smakat fisk för första gången och hon älskar det!
  • Igår var vi på mammagruppen som vanligt, men det var bara vi, Frida, Filippa, Rebecca och Douglas där men det var lika trevligt ändå. Kanon-människor!
Idag ska vi åka och träffa mamma/mormor och syster/moster en liten stund. Därför känner jag att det är dags att aktivera mopsen så att han är redo för att bli lämnad hemma och sen göra oss klara.

KRAM till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!