tisdag 10 maj 2011

Vagnbyte

Jag funderar på att sälja min Urban Jungle jag har nu. Anledningen är inte att jag inte är nöjd med den, för jag verkligen älskar den vagnen, men jag vill så gärna kunna ha Oline vänd mot mig när hon sitter i vagnen. Men vagnen vi har nu går inte det, och det känns inte aktuellt att ha henne framåtvänd förrän hon är i tvåårsåldern. Hur resonerar ni?

(Är det nån som är intresserad, eller vet nån som är intresserad så kommentera med er mailadress så hör jag av mig)

2 kommentarer:

  1. hej Zarah!
    Du vet att jag letar en UJ! :) hur mycket tänker du sälja den för?? vi är intreserade!!!! hihi vilken färg har du? Kram /victoria

    SvaraRadera
  2. en sån sötnos du har :)
    och det där med vagnen verkar ju folk resonera väldigt olika om - men jag håller med dig och tycker det känns bäst med bebisen vänd mot en ;) min grabb är 1 men många i hans ålder har dock vänt vagnen framåt nu. Så skönt om man KAN välja iaf ;)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!