tisdag 24 maj 2011

Jag vet inte om jag skrivit om hur allt ligger till mellan mig och Olines pappa tidigare. Dåligt minne, jag vet. Jag kallar det amningshjärna! Vi är fortfarande tillsammans men valde att bo isär ett tag då det inte fungerade. Vi vill gärna att det ska fungera och därför jobbar vi mycket på det just nu, vi umgås, mest hemma hos mig och bygger på vårt förhållande. Han har en lägenhet nere på stan och jag min, men nu ska han säga upp sin och flytta upp hit i väntan på bolån då vi hittat ett hus vi vill ha. Vi har tittat på det huset tidigare men inte riktigt känt så som vi gör nu!

Alla förhållanden har sina svackor, men går oftast att reparera om vi vet vad vi behöver jobba med och hur vi kan förändra oss själva gentemot den andre partnern. Som sagt, vi vill vara tillsammans men vi behöver jobba på vårt förhållande och det är det vi gör just nu! Det kommer bli jätte bra de här.. ♥♥♥

3 kommentarer:

  1. JA, fast gå till fler ändå :) De skillde bra olika på svaren för mej å Rebecca på samma bank. Så även om man får lånelöfte på en kan man få såå mycket bättre vilkor påen annan. Fråga kan man alltid :D

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ni gör allt för att få det att funka! Det krävs ju i ett förhållande :) Jag håller tummarna för Er :) KRAM

    SvaraRadera
  3. Kul att höra! :) Önskar er all lycka! Spännande med husköp också. Vart ligger huset?

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!