fredag 20 maj 2011

En stor djungel

Mammagruppen var som vanligt oerhört underhållande och mysig. Jag gick lite tidigare än de andra för att åka iväg och handla lite mat och sen hämta Emil på jobbet. Vår dotter är fortfarande hos sin mormor men pappan och hunden gick iväg och hämtade henne för ett tag sen så de borde vara tillbaka vilken sekund som helst. Jag har hunnit dammsuga och diska medan de varit borta men nu tyckte jag att jag förtjänade en liten "data-paus" så, så vart det.

Alltså, jag blir galen på mig själv och denna barnvagnsdjungel. Jag är fortfarande velig, och det som är det jobbigaste är att jag redan har den vagn jag vill ha, men att sittdelen är vänd åt fel håll bara. Framåt, och inte mot mig. Så det känns så surt att behöva sälja en vagn man så gärna vill ha.
Frida, på mammagruppen, sa idag att det är dumt att köpa en vagn långt härifrån, då jag måste frakta den dit ifall nåt händer med den. Bugaboo säljs inte här i stan. Sundsvall är närmsta tror jag, men det känns ändå lättare att köpa en här, så förmodligen blir det en Emmaljunga Ozone ändå. Som sagt, vilken djungel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!