tisdag 24 maj 2011

Bolån och en jobbig natt

Inatt hade Oline en sån natt där hon vaknar tidigare och inte somnar om förrän efter nån timme eller två. Hon vaknade vid ett och somnade om vid halv tre ungefär, och sen vaknade hon fyra igen så jag var rätt mör måste jag säga. Emil gick upp med henne då och la henne i vagnen och där somnade hon och sov till strax efter åtta. Skönt! Det är skönt att vara två ibland ändå. Apropå att vara två eller inte, jag ska förklara hur det ligger till mellan mig och Olines pappa snart.

Idag ska vi till banken på möte angående bolån. Vi ska se ifall vi kan få ett lånelöfte och isåfall på hur mycket så vi vet vad vi har att bolla med. Jag har en känsla av att det kan gå hursomhelst. Jag har ju bara föräldrapenning nu och har inget jobba att gå tillbaka till då jag ska plugga, så det räknas ju inte riktigt som en inkomst, så det är på Emil vi ska låna isåfall. Vi får helt enkelt se vad de säger. Det kan ju vara så att vi får vänta ett halvår eller så, men med Emils inkomst tycker jag att vi borde få låna.

1 kommentar:

  1. Gå till flera banker då det kan skilja VÄLLDIGT mycket! Lycka till! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!