söndag 15 maj 2011

Patetiskt

Det har blivit lite dålig update idag, men det är så det ska vara ibland. Vi skjutsade Emil till jobbet och stannade där en stund.

Jag sitter just nu och läser olika bloggar, och av någon anledning kollar jag kommentarerna. Jag brukar aldrig läsa andra bloggars kommentarer och sällan kommentera själv men nu kan jag inte låta bli. Jag blir så otroligt less på hur vissa människor beter sig. Ta som exempel Micahs blogg. Hon får dagligen kommentarer om att hon inte tar hand om sin dotter, att hon misshandlar henne psykiskt just för att hon gör saker med sina kompisar och inte är med henne hela tiden. En av kommentarerna idag var nåt i stil med "Var har Kelly vart de senaste 3-4 dagarna? Varför tar du aldrig hand om henne?" Jo, men så är det ju såklart. Bara för att man inte skriver om sitt barn så tar man inte hand om det. Är det lika med mat? Bara för att jag inte skriver om vad jag åt till middag idag så har jag inte ätit? Jag tar ju heller inte hand om min hund varje dag eftersom han inte nämns i min blogg hela tiden. Jag blir så otroligt förbannad på dessa patetiska, omogna människor att jag... Jaa, jag vet inte. Sköt era egna liv och sluta döm andra människor. Vad får ni ut av att döma andra människor innan ni vet sanningen?

1 kommentar:

  1. Tavk :) De är egentligen ingen vattenstämpel. Jag lägger den som en text mitt på bilen. Som tex veckobilderna på filippa står de ju "Filippa 22 veckor" under, så fast jag lägger den mitt över. Hänger du med?

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!