måndag 16 maj 2011

Ingenting fungerar

Jag blir alldeles galen på att alla mina tekniska prylar ska krångla hela tiden. Idag var det internet som inte ville fungera, men nu så är det fixat hoppas jag.

Det är ju måndag och egentligen tid för babysim nu, men Oline har inte sovit så mycket och jag vill därför inte chansa och åka iväg och sen blir hon kanske jätte ledsen när vi väl är där, plus att jag inte har nån bensin i bilen och orkar inte tanka. Haha! Vi blir hemma och badar istället, vilket går lika bra. Vi r duktiga på det där nu, så vi kan lika gärna träna hemma ibland.

Vi har precis kommit in från en promenad, och nu har både jag och Oline ätit. Tven står på och vi chillar i soffan. Sköööönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!