söndag 1 maj 2011

Vilken natt!

Igår lade jag bloggen åt sidan och umgicks med en kompis på dagen, och familjen å kvällen. Middagen som bestod av hemmagjorda pannbiffar, kokt potatis, brunsås och en god sallad blev väldigt lyckad. Vi hade en mycket trevlig kväll, så trevlig att Oline vaknade efter en timme och ville vara uppe med oss. Men hon somnade om vid halv tio igen. Sen vaknade hon elva, halv två och halv sex. Vad hände där liksom?

Idag har vi inget planerat. Oline sover som vanligt ute i vagnen, och jag ska städa lite grann har jag tänkt. Gör jag nåt annat egentligen?
Solen värmer, men det blåser samtidigt så jag vet inte hur skönt det är att gå ut heller, men en promenad läre det väl bli, och sen ikväll ska jag träna.

Nä, börja dagen kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!