tisdag 31 maj 2011

Mardrömmar?

Oline vaknade vid halv elva igår och somnade inte om förrän strax efter halv tolv. Jag vet inte vad det var med henne?! Det slutade med att hon fick somna i vagnen och där har hon legat hela natten, hon vaknade inte förrän halv sex och sov sen vidare till sju. Det är så konstigt ibland när jag inte vet vad jag ska göra eller vad det kan vara hon är ledsen över. Blöjan var torr, hon fick mat men ändå somnade hon inte om.

Idag ska vi till banken igen för att se ifall vi kan få lånelöfte. Förra gången var vi mest där för att prata bara, men nu ska dom göra en kreditupplysning och se hur mycket vi kan få löfte på. Jag håller alla mina tummar och tår för att det ska gå vägen, eftersom vi ska på visning på tre hus nu under en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!