torsdag 19 maj 2011

Lycka

Det blev att vi åkte ner en sväng på stan idag ändå. Jag fick ett sms om att min telefon hade kommit in, så vi åkte ner och hämtade den. Jag lämnade ju in min då den inte fungerade och nu hade jag fått en alldeles ny! Så jag är nöjd. Självklart så glömde jag att ta med mitt internet, så det hoppar på och av fortfarande. Blir galen snart.

Jaja, när vi kom hem tog vi ut finaste vovven på en kort promenad. Ett sätt att beskriva lycka det är ju när man kommer hem och Amadeus vart ensam hemma. Han blir så otroligt GLAD när vi kommer hem! Han liksom dansar runt, haha. Finaste!
Jag ska börja en ny kurs med honom 26 maj. "Spår" blir det denna gång.Vi längtar redan..

1 kommentar:

  1. Om du bara viste vad det värmer att höra!! Tack för din fina kommentar och så roligt att du gillar bloggen :D Stor Kram!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!