måndag 30 maj 2011

Dotter-mys

Vi har haft en bra natt med mycket sömn. Skönt! Jag har spenderat morgonen med kanelkaffe, havregrynsgröt och bloggar. Jag älskar att läsa bloggar på morgonen! Oline har varit med sin pappa framför Nyhetsmorgon, och nu sover hon sött i sin vagn. Vi hoppas att hon sover iallafall en timme framåt.

Idag är det BVC och babysim som står på schemat! Tänk att det gått så fort att det är dags för sexmånaders-kontroll på BVC. Ibland måste jag sätta mig ner med min dotter i famnen, pussa på och krama henne, säga hur mycket jag tycker om henne och gosa en liten, liten stund till. Bara för att! Snart är hon i den åldern där mys med mamma och pappa inte står högst upp på listan. Tiden går för fort..♥

1 kommentar:

  1. Men du har ju världens sötaste bebis :) puss på er!
    /Kattis

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!