torsdag 19 maj 2011

För omväxlingsskull

Mitt internet krånglar, men jag har lyckats sätta igång det nu. Får se hur länge det håller.. typiskt. Men jag ska ner på Telia imorgon och fixa nytt. Idag orkar jag inte gå ner, och eftersom vi ändå ska ner imorgon på mammagrupp och sen träffa Mandy så passar det ju bättre att ta det då.

Igår var vi som sagt hemma hos mamma hela familjen. Jag, Emil Oline och Amadeus. Vi åt middag och efterrätt sen åkte vi hem, hehe. Vi kom hem sent och Olines rutiner hölls inte vilket gjorde att hon inte somnade förrän tio. Tänk att hon är så känslig. Inte bara när det gäller rutiner, utan hon är känslig vad det än gäller. Lill snuttan! ♥ Hon ligger och sover förmiddagsvilan nu. För omväxlingsskull har hon sovit 1 ½ timme, och jag hoppas att hon sover en stund till.. Jag har hunnit träna, duscha och nu ätit frukost. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!