tisdag 3 maj 2011

BVC

Igår gick jag som sagt och la mig strax före tio, så jag fick ett antal timmar sammanhängande sömn innan pyret ville ha mat. När hon vaknade vid halv tre, så tog det dock en timme innan hon somnade igen. Men sen sov hon till halv sju så det var skönt!

Vi har precis ätit frukost, och ska göra oss klara snart. Idag ska vi nämligen på BVC för mätning, vägning, läkarbesök och vaccination. Jag hoppas att hon tacklar dessa sprutor bättre än förra. Hon fick över 39 graders feber och var jätte gnällig och somnade inte förrän halv elva om jag inte minns fel. Förmodligen blir det likadant nu, men det gör mig ingenting. Det är mest för hennes skull jag vill att det ska gå bättre.

Nä, nu ska jag se ifall Oline vill sova lite kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!